8.03.2010

Alışveriş 1.tur...


Veee işte Dubai'yi Dubai yapan o alışveriş merkezlerine geldi sıra...
Eğer Dubai'ye çabuk alışmak istiyorsanız evden önce, bir alışveriş merkezine kapağı atmalısınız!!
Sıcacık, rengarenk vitrinler ve "Sale"-(İndirim) yazılarıyla donatılmış o  mağazalar....
İçine girip çılgınca alışveriş yapacağınız, kedi gibi sarıp sarmalanacağınız takılar…
Bunun için Dubai'de tek yer keşfettim.O da Forever 21 adlı mağaza!
İşte Dubai'yi sevmeniz için hatta sımsıkı bağlanıp kopmamanız için gereken bir neden :)
Ayakkabı,çanta,kolyeler,yüzükler,bilezikler,elbise ve bluzler.... dileyeceğiniz her şey ama her şey bu mağazada'
Bunu 15.günümde,tüm alışveriş merkezlerini gezdikten sonra anladım belki ama …olsun:)
Arkadaşlarım istesin ben göndereyim…amaç tüm yurdum kadınları bu şölenden mahrum kalmasın.:))
Forever 21 in internet sitesinden gir seç beğen,ben yollarım sana:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder