21.02.2011

Alisverise devam...

Gezip tozmaktan yorulmadiysaniz ve alisveris yapmaktan bikmadiysaniz cebinize nakit paranizi koyup Global Village yollarina koyulma zamaniniz geldi.Acele etmelisiniz .Cunku 28 Subat'ta kapaniyor.

 Bilmeyenler icin bilgi vermem gerekirse Global Village tum Ortadogu ulkelerinden olusan buyuk sectionlardan olusuyor.Eger ilginc semboller ve dekorasyon ilginizi cekiyorsa Afrika bolumune gitmeniz ve guzel bir pazarlikla cok ucuza yemislikler,salata kaseleri,bahce ile ilgili esyalar almaniz mumkun.
Eger oksuren bir cocugunuz varsa Yemen cadirindan oksuruk icin bal alabilirsiniz.Bizzat denedim cok memnun kaldim ve tekrar aldim diyebilirim.Ayrica zencefil,zerdacal gibi bitkileri bosu bosuna turkiyeden getirtmeye gerek yokmus.Hepsi Yemen pavillionunda mevcut.
Deri ceket yada yeleklere ilginiz varsa Pakistan ve Afganistan pavillionunda 150 dirheme rahatlikla alabilirsiniz;kimbilir belki daha da ucuza..
Kucuk cocuklar icin cok guzel sirin yakasi kurklu guderi yelekleri 40 dirheme almaniz mumkun.
Guzel ve kaliteli kilimler icin Misiri onerecektim ama dun bizzat gidip baktigimda gordum ki o stand kalkmis:(( Ama seneye mutlaka gitmenizde yarar var.Bir kac kilimi cok ucuza alabilmeniz mumkun.
Fondu ozleminizi Turk pavillionunda giderebilirsiniz.Ayrica cay bardagi gibi ozlem duydugumuz arac gerecler alinabilir.Gitmisken kumpir,tantuni,gozleme ve Gulluoglu'ndan baklava da yemeyi ihmal etmeyin.Gerci gercek tantunu yiyenlere oneremeyecegim ama ellerinden geleni yapmislar yine de bir nebze olsun nefsinizi koreltebilir..
Islamic pavillionda ise lahmacun kesfetmis olmanin mutlulugu icindeyim.Gerci beni bilen ve gorenler bu kiz neresine yiyo iciyo diyecek ama:))
Vee derken lunaparkta cocugunuzun da gonlunu yaparak evinizin yolunu tutabilirsiniz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder